Informujemy, iż regulamin stołówki szkolnej i wzór umowy na rok 2024/2025, jak i formularz deklaracji zostały zaktualizowane.
Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami i do składania deklaracji (link poniżej). Hasło dostępowe do deklaracji wysłane zostało do Państwa przez dziennik Librus, a nowo przyjętym uczniom klas pierwszych i wyższych zostanie przekazane sms-em oraz na spotkaniach z wychowawcami klas. Dostępne też jest na dyżurce szkoły.
Kuchnia rozpocznie wydawanie posiłków od 09.09.2024.
Prosimy w miarę możliwości o złożenie deklaracji najlepiej do wtorku 03.09.2024, do godz. 12:00.
W razie pytań prosimy o kontakt z Informatykiem pod nr. tel. 71 798 68 47 wewn.114, lub z Intendentką, pod wewn.113 od poniedziałku do piątku w godz.07:00-15:00.
————————————————————————————————————————————
Jadłospis tygodniowy: Jadłospis 09-13 grudzień 2024r
Wykaz alergenów – Uchwała_Nr_IX-90-2011_załącznik_SANEPID
Dania mogą zawierać śladowe ilości alergenów.
Regulamin stołówki: Regulamin stołówki szkolnej – 2024-2025
Kwota do zapłaty za miesiąc grudzień 2024r. wynosi 70 zł. (10 dni żywieniowych).
Wpłaty należy uiszczać do 10. dnia każdego miesiąca na konto indywidualne.
W tytule przelewu nie ma potrzeby wpisywania imienia i nazwiska oraz klasy dziecka, gdyż każde dziecko ma przypisany indywidualny nr konta.
Brak wpłaty do tego dnia spowoduje, iż od 11 dnia miesiąca dziecko (mimo złożonej umowy)
NIE OTRZYMA OBIADU.
SKRÓCONY HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW NA ROK 2024/2025: |
od 12.00 do 13.05 klasy I-III
oraz uczniowie klas starszych, którzy kończą lekcje po 4. lub 5. godz. lekcyjnej klasy starsze od 13.05 do 14.10 |
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW NA ROK 2024/2025 DLA KLAS 1-3: |
PONIEDZIAŁEK
|
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
1 A |
12:00
|
12:00 | 12:30 | 12:00 | 12:30 |
1B |
12:00 |
12:00 |
12:30
|
12:30 |
12 |
2A |
12:30 |
12:30 |
12:10
|
13:25 |
12:30 |
2B |
12:30
|
12:10
|
13:25 |
12:30 |
12:00 |
3A |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA+ dyżur Magda |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
3B |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
12:10
DŁUGA PRZERWA |
Szanowni Państwo, w celu ułatwienia i przyspieszenia obsługi formalności związanych z umożliwieniem korzystania przez uczniów z obiadów na stołówce szkolnej stworzyliśmy dla Państwa możliwość składania deklaracji drogą elektroniczną. Jeśli wybiorą Państwo tę formę, to prosimy o zapoznanie się z treścią wzoru “Umowy o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej w Szkole Podstawowej nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego we Wrocławiu na rok 2024/2025” (Wzór umowy na rok 2024/2025) i w przypadku akceptacji jego treści prosimy o wypełnienie deklaracji w postaci formularza online znajdującego się pod adresem https://sp28.wroc.pl/obiady-deklaracja-dla-dziecka/. Strona z deklaracją zabezpieczona jest hasłem, które otrzymali Państwo poprzez dziennik elektroniczny Librus. Rodzice/Opiekunowie uczniów nowo zapisanych hasło mogą uzyskać w szkole lub drogą telefoniczną. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia deklaracji, a dane w niej zamieszczone zostaną automatycznie przesłane do Intendenta w naszej placówce, który w przeciągu kilku dni roboczych zweryfikuje poprawność przesłanych danych i przygotuje dla Państwa umowę do podpisania. Istnieje również możliwość złożenia wniosku osobiście u Intendenta w pokoju nr. 27 przy ul. Greckiej 59, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.
Dla tych z Państwa, którzy będą zawierać umowę “obiadową” w naszej szkole po raz pierwszy i nie mają jeszcze utworzonego przez intendenta indywidualnego konta do wpłat, to po podpisaniu umowy zostanie takie konto utworzone. Nadany nr konta będzie można odebrać u intendenta lub zostanie wysłany na e-mail, który widnieje na złożonej deklaracji obiadowej.
Dla rodziców/opiekunów, którzy zawierali umowy obiadowe w ubiegłym roku szkolnym, konta indywidualne zostają takie same, z wyjątkiem osób które składały rezygnację – dla nich również będą utworzone nowe konta.
- Wszystkie osoby, które nie złożyły umowy na obiady mogą to robić na bieżąco, jednakże:
– umowa złożona do środy obowiązywać będzie od najbliższego poniedziałku
– umowa złożona po środzie obowiązuje od poniedziałku tydzień później
2. Warunkiem otrzymania obiadu jest złożenie deklaracji, podpisanie umowy i uiszczenie opłaty.
3. BARDZO PROSIMY o to, by nie pomniejszać samodzielnie opłat, za nieobecności dziecka.
W przypadku braku możliwości korzystania przez dziecko z obiadów spowodowanym np. chorobą, należy powiadomić Intendenta nie później niż do godz. 8:00 pierwszego dnia wyłącznie poprzez dziennik elektroniczny Librus.
Nie ma możliwości odbierania obiadów na wynos.
W sprawie ustalenia dokładnej kwoty uwzględniającej odpisy (zgłoszone nieobecności) z ubiegłego miesiąca, można dzwonić na numer 71 798 68 47 wewn. 113, po 6 dniu miesiąca lub mailowo: intendent@sp28.wroc.pl