Zapraszam wszystkich uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w tegorocznej edycji konkursu. W tym roku obowiązują następujące kategorie:
- Opowiadanie z dialogiem „Rozmowa z kroplą wody”– objętość – 1 strona czcionką „12”, interlinia 1,5; uczestnicy – uczniowie klas IV – VI, max. 5 prac
z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- „Pejzaż z wodą w tle” – technika akwarelowa na specjalnym papierze akwarelowym (mokre na mokrym), format A3, uczestnicy – uczniowie klas IV-VI, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- Symbol wody w rzeźbie (H2O) – forma przestrzenna, wysokość 30-50 cm, technika dowolna, uczestnicy – uczniowie klas IV-VI, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- Prezentacja multimedialna PowerPoint lub Prezi – max 25 slajdów. Temat: „Naturalne zbiorniki wodne w mojej okolicy i ich znaczenie dla lokalnej społeczności” (rzeka, strumyk, staw, jezioro, morze). Prezentacja powinna obejmować: opis geograficzny obiektu wodnego, opis flory, opis fauny, opis walorów estetycznych, rekreacyjnych, opis wykorzystania przez społeczność lokalną. Uczestnicy – ucz. kl. IV-VI; max. 5 prac z jednej szkoły/ z zza granicy
- „Woda to zdrowie – moja etykieta na butelkę” – technika grafiki komputerowej, format 10×15 (proszę nie wykorzystywać istniejących na rynku nazw i znaków wód mineralnych), uczestnicy – uczniowie klas IV-VI, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- „Kropla wody w obiektywie” – wybrany stan skupienia wody, fotografia matowa w kolorze, format A-4, uczestnicy – uczniowie klas 0-VI, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- Wiersz „Rozmowa z kroplą wody” – objętość max. 4 zwrotki czcionką”20”, uczniowie klas I-III, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.
- „Życie w wodzie” – praca malarska na tekturze, technika pastele olejne lub kolaż, format A-3, uczniowie klas 0-III, max. 5 prac z jednej szkoły lub 10 z zagranicy.