WARUNKI KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

WARUNKI  KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

w Szkole Podstawowej nr 28

we Wrocławiu przy ul. Greckiej 59

 

§ 1

Zasady korzystania ze stołówki

 1.     Do korzystania z posiłków wydawanych w stołówce uprawnieni są, według następującej kolejności:

1) Uczniowie

2) Pracownicy szkoły

2.     Wysokość dziennej opłaty za posiłek wydawany w stołówce wynosi odpowiednio:

1) obiad  dla ucznia       – 4,50 zł

2) obiad dla pracownika – 5,00 zł

3.     Kwota opłaty z ust. 2 obejmuje koszt zakupionego przez szkołę surowca przeznaczonego na przygotowanie posiłku.

4.     Cena posiłku wydawanego pracownikowi szkoły obejmuje pełen koszt posiłku  w stołówce, w tym:

1) koszt zakupionego przez szkołę surowca przeznaczonego na przygotowanie posiłku

2) dzienny koszt wynagrodzenia pracowników stołówki , składek naliczonych od tych wynagrodzeń oraz koszt utrzymania stołówki.

5.    Podstawą korzystania przez dziecko z posiłku w stołówce jest umowa pomiędzy szkołą a rodzicem/opiekunem prawnym oraz karta, dokumentująca prawo spożycia określonego posiłku w określonym dniu.

6.    W przypadku wydawania posiłków jednorazowych podstawą do korzystania dziecka z posiłku w stołówce będzie złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego oświadczenia o zobowiązaniu się rodzica/opiekuna prawnego do wniesienia opłaty na rachunek bankowy szkoły.

7.    W przypadku dokonania płatności na pokrycie odpłatności za obiady dla danego dziecka przez darczyńcę, wpisuje on w treści przelewu dane dziecka w miejscu dane dziecka.

8.    W przypadku pracowników szkoły podstawą do korzystania z posiłków będzie umowa pomiędzy szkołą a pracownikiem.

§ 2

 Pobieranie i zwrot należności za wydawane posiłki

  1.  Rodzic zobowiązuje się do dokonywania wpłaty do 10 dnia  każdego miesiąca, z góry:
  • przelewem na rachunek  bankowy Szkoły nr 89 1020 5226 0000 6202 0418 0824 lub
  •   we wszystkich Oddziałach PKO BP lub POB (punktach obsługi bankowej zlokalizowanych w kasach UM) lub
  •  w Kasie Zarządu Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8, czynnej w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 9:00 do 14:00 i środy od 9:00 do 16:30.
  1.  Termin dokonania płatności oznacza  dzień wpływu należności na wyżej wymieniony rachunek bankowy lub wpłaty do Kasy ZOJM.
  2. W przypadku braku możliwości korzystania przez dziecko z obiadów spowodowanym chorobą, należy powiadomić intendenta (osobiście lub telefonicznie 71 357 31 11 wewn.30) nie później niż do godz. 9:00 pierwszego dnia. Odpisy za obiady dokonywane będą od dnia następnego po powiadomieniu, zaś obiad przewidziany dla dziecka w dniu zgłoszenia można za nie odebrać .
  3. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc.
  4. Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.
  5. Z posiłków mogą korzystać uczniowie przebywający na zwolnieniu lekarskim. Posiłek wydawany jest wówczas rodzinie ucznia na podstawie bloczka i pisemnego upoważnienia rodzica (prawnego opiekuna), w celu dostarczenia dziecku obiadu do domu.
  6. Jeśli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu), to odliczenie odbywa się automatycznie na podstawie listy sporządzonej przez nauczyciela lub organizatora wycieczki (wyjścia).
  7. W dni wolne od zajęć lekcyjnych stołówka jest nieczynna.
  8. Comiesięczna informacja o wysokości należnej opłaty będzie udostępniona Rodzicowi, w terminie do 3 dnia bieżącego miesiąca za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Rodzica adres e-mail oraz dodatkowo można ją uzyskać pod numerem telefonu 71 357 31 11 wewn.30 Po zakończeniu umowy o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej, ewentualne nadpłaty Szkoła przekaże na podany rachunek bankowy.
  9. W razie zwłoki w uregulowaniu comiesięcznej opłaty Szkoła może rozwiązać umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia, po uprzednim pisemnym wezwaniu Rodzica do zapłaty, z określeniem siedmiodniowego terminu płatności zaległej należności.
  10. Brak wpłaty należności o której mowa w ust. 9. spowoduje wszczęcie postępowania   windykacyjnego.
  11. Strony mogą rozwiązać umowę w każdym czasie, w trybie porozumienia stron.
  12. Rezygnacja z obiadów lub zmiana terminów korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej. Informację o poniższej treści należy zgłosić u Intendentki szkolnej lub w sekretariacie szkoły do 25 dnia miesiąca, w którym uczeń korzysta z obiadów.

§ 3

Zasady organizacyjne

  1.  Rodzice/opiekunowie zobowiązani są do zapoznania się  z „Warunkami korzystania ze stołówki szkolnej”.
  2. Obiady są wydawane w godzinach 12.00 – 14.00
  3. Osoby bez kart obiadowych (rodzice, opiekunowie, osoby postronne) nie mają wstępu do pomieszczeń stołówki.